دسته‌بندی نشده

قیمت و مشخصات جگوار اف تایپ ۲۰۲۱

قیمت و مشخصات جگوار اف تایپ ۲۰۲۱

جگوار در سال ۲۰۱۹ نسخه فیس لیفت اف تایپ مشهور را معرفی کرد. این خودروی دو درب طیف گسترده‌ای از تغییرات در ظاهر و باطن را تجربه نمود و نسخه R آن اسب‌های بیشتری به دست آورد؛ اما چیزی که تا این لحظه نمی‌دانستیم قیمت تریم های متنوع اف تایپ بود که حالا آن نیز مشخص شده است. جگوار قیمت تمامی مدل‌های اف تایپ ۲۰۲۱ را منتشر کرده و البته یک سورپرایز دلپذیر هم برای خریداران مدل پایه و R دینامیک وجود دارد.

جگوار اف تایپ ۲۰۲۱

جگوار اف تایپ ۲۰۲۱ 2

مدل پایه این خودرو در دو نسخه کوپه و کانورتیبل قیمت آغازین ۶۱۶۰۰ و ۶۴۷۰۰ دلاری دارد. البته قیمت مدل R دینامیک چهار چرخ محرک کاهش قابل‌توجه ۵۵۰۰ دلاری داشته است. البته قیمت مدل R کوپه و کانورتیبل به ترتیب ۱۴۰۰ و ۱۰۰۰ دلار افزایش داشته اما این امر با توجه به ارتقای تکنولوژی خودرو و همچنین وجود پیشرانه ۸ سیلندر سوپرشارژردار ۵۷۵ اسب بخاری خیلی قابل‌توجه نیست. در جدول زیر می‌توانیم قیمت تریم های گوناگون اف تایپ را ببینیم.

قیمت (کوپه/کانورتیبل)

قدرت (اسب بخار)قوای محرکه

تریم

۶۱۶۰۰/۶۴۷۰۰

۲۹۶۴ سیلندر ۲ لیتری توربو، دیفرانسیل عقب

اف تایپ پایه

۷۳۱۰۰/۷۵۴۰۰

۲۹۶۴ سیلندر ۲ لیتری توربو، دیفرانسیل عقباف تایپ فرست ادیشن۸۱۸۰۰/۸۴۹۰۰۳۸۰۶ سیلندر ۳ لیتری سوپرشارژردار، چهار چرخ محرک

اف تایپ R دینامیک

۱۰۳۲۰۰/۱۰۵۹۰۰

۵۷۵۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار، چهار چرخ محرک

اف تایپ R

این خودروساز بریتانیایی همچنین نسخه فرصت ادیشن اف تایپ را تولید کرده که بر پایه نسخه R دینامیک شکل گرفته اما از پیشرانه ضعیف‌تر استفاده می‌کند. رینگ‌های ۲۰ اینچی خاکستری و تریم منحصربه‌فرد بدنه باعث تمایز این مدل می‌شوند.

به‌روزرسانی خانواده اف تایپ شامل نمای جلوی جدید شامل چراغ‌های نازک‌تر و کاپوتی عضلانی می‌شود. چراغ‌های جدیدی نیز در بخش عقب نصب شده و کابین هم از پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی سود می‌برد. اپل کارپلی و اندروید اتو نیز در این خودرو وجود دارد. علاوه بر افزایش قدرت، نسخه R به سیستم تعلیق بازنگری شده‌ای مجهز گردیده که این بخش شامل فنرها، دامپرها و… بهتر می‌باشد.

جگوار اف تایپ ۲۰۲۱

فضای داخلی جگوار اف تایپ ۲۰۲۱

فضای داخلی جگوار اف تایپ ۲۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *