دسته‌بندی نشده

تفاوت میان مدل اکسلنت و لاکچری اسپورت تیگو 5 جدید

مدیران خودرو که نماینده محصولات چری در ایران است، تیگو5 را در دو مدل اکسلنت و لاکچری اسپورت در ایران به صورت فروش فوری اقساطی (بخشنامه‌ای یا اقساط منعطف) و نقد عرضه می‌کند، به‌طوری که مطابق بخشنامه فروش ماه بهمن 96 چری، تیگو۵ اکسلنت با قیمت 107،670 میلیون تومان و مدل تیگو5 لاکچری اسپورت با قیمت 102،630 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است تا به این ترتیب، تیگو5 بعد از تیگو7 گران‌ترین محصول سبد مدیران خودرو باشد. در ادامه به تشریح تفاوت‌های میان تیگو5 و تیگو5 جدید و همچنین میان مدل اکسلنت و مدل الکچری اسپورت در تیگو5 جدید می‌پردازیم“.

چری تیگو5 که از سال پیش با فیس‌لیفت جدیدش در بازار ایران عرضه شد، غیر از تفاوت‌های ظاهری و بهره‌مندی از امکانات، از نظر فنی تفاوتی با هم ندارند. اختلاف ظاهر و تجهیزات بیشتری که در تیگو5 فیس‌لیفت جدید نسبت به مدل سال 94 آن وجود دارد، مخصوصا در اضافه شدن یک نوار LED به چراغ‌های جلو و تجهیز به 9 چراغ روشنایی در روز به‌طرز محسوسی دیده می‌شود. همچنین در چری تیگو5 جدید شاهد امکانات ایمنی و رفاهی بیشتری هستیم که می‌توان به بزرگ‌تر شدن نمایشگر، اضافه شدن سیستم هشدار فشار باد تایرها، گرمکن صندلی، و آینه‌های برقی جمع‌شو اشاره کرد

 

تفاوت میان مدل اکسلنت و لاکچری اسپورت تیگو5 جدید

اما نسخه چری تیگو5 جدید نیز در دو نسخه فول آپشن اکسلنت (Excellent) و لاکچری اسپورت (Luxury Sport) عرضه می‌شود. نسخه فول آپشن تیگو5 جدید مجهز به امکاناتی ایمنی بیشتری است که می‌توان به کیسه‌های جانبی برای سرنشینان جلو و سیستم‌های پایداری EBA، HHC، DTC، ASR و ESP اشاره کرد که در نسخه لاکچری وجود ندارد. اما هر دوی این دو مدل به تجهیزاتی همچون سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌هایTPMS ، سنسور پارک عقب، سانروف کروز کنترل و صفحه نمایش 8 اینچی مجهز شده‌اند. از میان اختلاف‌های میان نسخه اکسلنت و لاکچری اسپورت می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • تیگو5 اکسلنت ایربگ‌ جلو و جانبی برای سرنشینان جلو و عقب دارد ولی لاکچری فقط ایربگ جلو دارد
  • اکسلنت سیستم‌های پایداری متنوعی دارد
  • برخلاف دوربین عقب استاتیک لاکچری، دوربین مدل اکسلنت، دینامیک است

نسخه چری تیگو5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *